[pisol_enquiry_cart]
[pisol_enquiry_cart]
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@7shop.pro ali prek reklamacijskega postopka objavljenega na spletni strani (https://www.seven-shop.si/elementor-16745 ). Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje se trudi, da se spori rešujejo izvensodensko.
Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od odkritja napake, podjetje pa se je dolžno na reklamacijo odzvati v 8 dneh.
Podjetje 7 GROUP d.o.o. ne priznava nobenega IRPS izvajalca (izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov).
Elektronska povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN
Podjetje 7 GROUP d.o.o. je registrirano v platformo Evropske Unije za spletno reševanje potrošniških sporov.